julkalender-alltruntsims

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Lucka 4

Av kajsa - 5 december 2012 12:07

 

Förlåt att lucka 4 blev en dag försenad men det tog lite längre tid en vanligt

 

 

 

 

 


 Jag vaknar en helt vanlig morgon och sätter mig upp i sägen. Fast det är inte en helt vanlig morgon. Jag, Natalie Harris ska precis börja min första dag här i Sunset Valley. Min dröm är att bli en mästerkock och det är svårt att bli i Snlit Tides efter som det ligger så långt bort från allt annat och inte är speciellt stort. Det var därför jag flyttade hit precis som mamma då hon ville bli kock. Fast hon kom aldrig fram...

 

 

 

Jag bestämmer mig för att äta lite. Det får bli fil och flingor.

 

'  

 

Jag tar upp tidningen för att se vad som har hänt nyligen. Jag fastnar för en artikel där det står att en storm har dragit förbi Sunlit Tides. Jag suckar av lättnad när jag ser att ingen har skadats.

 

 

 

Jag går och byter om och precis då jag har bytt om ringer det på dörren.

 

 

Där utanför står Jamie Jolina. Henne har jag känt sedan innan jag flyttade hit eftersom hon och hennes familj varje var på semester i Sunlit tides. Vi brukade ofta leka eftersom hon och hennes familj alltid bodde på pappas hotell. För cirka 2 år sen var jag här i Sunset Valley och hälsade på henne. Hon stannar en stund och vi pratar lite innan hon måste gå.

 

 

 

Senare på dagen kommer min nya chef Jared Frio och frågar om jag vill ha en rundtur på jobbet. Jag svarar att jag gärna vill det så vi åker ner till Hugges Fritös

 

  

 

Då vi kommer fram visar han mig runt och vi äter lite. Han prsenterar mig för personalen och sedan ber han mig att laga mat för honom. Han vill gärna smakan min mat så jag lagar lite karljohanrisotto till honnom. Han smakar och tycker att jag lagar fantastisk mat och ger mig en befodran från diskplockare till kryddbärare.

 

'  

 

Då jag kommer hem sätter jag mig och kollar på något matlingsprogram och då det är slut går jag och lägger mig

 


Vad tycks? Kommentera gärna vad ni tycker

 
 
Ingen bild

Elle

25 december 2012 14:18

OMG!Nedladdningssidan till thightsen tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsa - 7 december 2012 15:39

                                                  Tidigare delar:   del 1 del 2           Nästa dag vaknar jag av att någon ringer på dörren. Det är Marty som står utanför dörren. Då ja...

Av kajsa - 5 december 2012 16:44

                En till del Harris      Tidigare delar: del 1           Jag vaknar nästa morgon och äter frukost, duschar, bortstar tänderna innan jag bästemmer mig för att gå en promenad ner till vattnet och bada ...

Av kajsa - 4 december 2012 07:41


  Får bli en lägenhet till ts3 idag hinner inte fixa till ts2         ...

Av kajsa - 2 december 2012 12:02


  Denna gången fick det bli klänningar till tonåringar!!   THE SIMS 3 En fin klänning   THE SIMS 2 En fin långärmad klänning ...

Av kajsa - 1 december 2012 11:15


  Första luckan får temat julmöbler!!! THE SIMS 3 Ett fint julvardagsrum som passar perfekt till julen av SIMcredible klicka på bilden för att ladda ner         THE SIMS 2 Fick bli en soffa. Inte världens snyggaste kanske men ...

Presentation

En julkalender till alltruntsims.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards